45

Morsning!

Sitter hos Gunte för tillfället och tittar på Criminal minds. Negern i den serien är ju inte lite snygg! Ewe och jag satt och pratade lite om flyttplaner och shit vilket ryck jag fick nu igen. Vill bara ge mig iväg nu! Men kan ju trösta mig med att det faktiskt är lite närmare nu än vad jag trodde innan.
Sen bör ju tilläggas att inget blir som man tror/planerar, så har jag siktet inställt på att komma iväg runt januari så lär jag inte vara iväg förrens augusti nästa år :/ Men hoppet är ju det sista som överger en ;)

På Lördag blir det eventuellt att åka och kolla på en sadel med mamma i Linköping! Är verkligen gald för det då jag verkligen har velat ha en ny länge! Blir en dressyr sadel från hööks.


Inte den dyraste men är ju inte så seriös i dressyren utan mer åt hobbyhållet :)


Nehe nu hojtar Ewe om att hon ska dra hem så hänger på. Slå en pling till Märthis med!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0