Löördag

Inte så mycket att hurra för egentligen då mitt liv på helgerna är ganska trist. Har ju pållarna att tänka på så inte så lätt att bara dra iväg hur som helst.

Var iväg hos Gunte en sväng igår innan jag drog hem till sängen, pratade med Märtha om min kommande flytt. Och jag kan inte vänta, fy fasiken vad jag önskar att allt var klart så jag kunde dra på en gång!
Så trött på Storebro så det inte är sant. Vill känna lite stadsluft ;)


För övrigt går mina tanker mest runt vad jag ska önska mig i julklapp i år. Jag vet att jag är 20 och borde kommit över det där stadiet men nej, jag älskar julen och alla paket. Är nog värre en ett barn när det kommer till paket!

Funderar på att vara praktisk och önska mig presentkort på typ Ikea så jag kan inhandla saker till våt blivande lägenhet :) Men det blir ju lätt tråkigt i längden så en del annat ska jag nog med komma på!


Visste ni att: Jag är hörselskadad och borde ha hörappareter egentligen?


Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0