Tillbaka i ruta ett!

Ja som ni kanske läst om tidigare så har vi ju en hund vid namn Rex hos oss. Han anföll ju mig och min häst för ett tag sedan när vi var ute och red. Så vad ska jag säga? Att det inte går att lära en gamal hund att sitta. Tillbaka i ruta ett, dock var det ett får denna gången. Och jag kan ju säga att den kom inte lika lindrigt undan som Blini...

Har för övrigt suttit och pimplat kaffe hela morgonen. Grymt trött imorse när klockan ringde! Brukar inte ha så farligt morgonhumör men idag hade jag inte vaknat på rätt sida :P

Planerna för dagen ser ut som så att jag ska ge mig ut till stallet och fixa sen iväg på en sväng med Blini :)

Verkar inte som att det blir Linköping i helgen tyvärr så sadeln får vänta. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.

För övrigt grymt sugen på detta träns, fast i svart. Önska mig i julklapp kankse? :)



Take Care!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0