10

Ligger hemma och väntar på att bilen mot Hultsfred ska anlända. Snuse ska få träffa "Pappas" igen och det ser han nog fram emot. Ska bli lite skönt att få ha sängen för mig själv igen då han är en jävel på att ta plats ;P Trodde jag skulle frysa ihjäl inatt efter att han tagit hela täcket.
(Och för er som inte vet är Snuse som egentligen heter Tyson en Pitbull "F*ttbull","fiskbulle" som jag haft hand om nu ett par dar)

Var ute på en långprommis med han och Rex innan så lite sega är vi nog allt. Fått ny mobil med och jag är glad. Nu blir det att ladda ner en massa musik så jag slipper vara utan det!

Annars inte hänt mycket alls. Dags för en dusch sen lugnt resten av kvällen.

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0