11

Vaken och bänkad framför datan efter ett långt samtal med Märtha i tele om politik. Inte så lätt som man tror att veta allt om skiten. Därför har jag min besserwiser Märtha som har koll på det mesta ;)

Dagen började såklart med regn så får se hur det blir med ridingen idag. Kollade även på The last song igår. Blödig som jag är tjöt jag som en liten unge. Tårarna sprutade konstant så tillslut visste jag inte om det var för filmen eller bara för att jag ville gråta som tårarna rann. Länge sen jag grät så ibland kan det behövas lite tror jag.

Fick även hem min nya mobil igår som jag fick köpa väldigt billigt av Jonte. Tack så jätte mycket för de! Nu kan jag lämna tillbaka den andra. :)

Imorgon blir det träning igen och på nått vis har jag faktiskt längtat efter att svettas! Haha

Skulle försöka ladda upp en bild på mobilen men det gick tydligen inte.

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0