12

Jaha nu är man uppstigen efter en lång natts valvaka. Gick väl inte precis som jag hoppats. Framförallt inte eftersom sd kom in. Lite kul att jag just fick höra att 18 % av de som röstat på sd är invandrare? Aja kanske ska lägga ner skiten då och låta dem hållas. Dock tycker jag nog att det finns viktigare saker än invandrarpolitik.

Om inte Jimmi Åkesson varit en sån fjant kankse jag hade tyckt liiite bättre om honom. Hans föräldrar ångrar sig nog nu och undrar vad det var de gjorde för fel med honom.

Träningen igår gick bra, känner faktiskt av det lite grann. Tisdagen är förhoppningsvis bokad nu så får se om vi kommer med annars är ju Söndagen självklar och kankse nått mer i veckan.

Inga speciella planer för dagen. Får se om det blir hemfärd eller om jag stannar en natt till.

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0