15

Att duscha eller inte är frågan just nu. Hade tänkt att dra och sola och då känns det onödigt att göra det innan. Men samtidigt har jag hört att man inte ska duscha efter man solat för då hinner inte färgen lägga sig. Om det är sant eller inte har jag inte en aning om!

Sov lite för länge idag, måste varit efterskalvet av att jag gick upp tidigt igår. Det är helt enkelt inte min grej. Var först ute och gick med mamma sen direkt upp i sadlen för en ridtur :) Blev inte så långt idag men lite intervall träning hann vi med.

Nu har jag precis käkat och såklart åkte jag på att diska efter med :/ De som känner mig vet att jag har en liten fobi för det. Eller egentligen bara här hemma. Men mamma gav mig en sån blick med ett tydligt budskap om att ifall jag sa nej så blev det hängning ;) Men jag överlevde!

Kan bara inte sluta lyssna på denna! Rakt in i hjärtat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0