16

Vet inte vad som hänt med min data men den har nog gått i strejk eller nått! Hur seg som helst. Jag klarar inte när det tar en halvtimme attta sig in på en internetsida! Aja den får ett par chanser till sedan åker locket ner genom tangenterna! Punkt slut!

I Fredags blev det lite fest, eller lite och lite kankse kan disskuteras. Det var iaf nån, inte en aning om vem (a) som mådde väldigt dåligt dagen efter och fick sova till klockan fyra för att åtminstone bli halvt homosapiens igen. Ner till Kinan för att käka. In med plankan och peekingsoppan, men kan ju säga att det var bortkasstade pengar för inte ens halva plankan gick ner. (Och för märthas skull kan jag tillägga att nej, det var inte mina pengar som blev bortkastade) Hem igen för att mysa ner sig i ett bubbelbad och efter det mådde jag faktiskt lite bättre :)

Idag blev det Zumba med Evelina och jäklar vad taggad man kan bli. Asskön musik och riktigt pump. Lär kännas lite imorgon. Blir Tisdag och Onsdag med för sen drar jag iväg till... MÄÄRTHA ;D

Ikväll blir det yttligare en nyslingomgång i håret. Får se hur resultatet blir. Hoppas det ser okey ut iaf.

En bild när det var som mörkast. Ser man inte lite likheter mellan mamma och mig på denna bild eller
är det bara jag som tycker det?


Sedan har vi när Märtha lagt i slingor för första gången. Plus att här hade jag långt hår.


Har tyvärr ingen bild på hur det ser ut nu. Mycket ljusare iaf och det lär bli mer ikväll. Ska försöka få in en bild så fort jag kan.

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0