17

Och här möttes Märtha och jag på samma bloggtal :P Hon har ju visserligen räknat ner från hundra och jag från ett så lite ligger jag nog i lä vad gäller uppdatering. Haha

Kom hem för en stund sedan. Fixat slingorna nu och helt illa blev det inte. Fortsätter jag såhär lär jag väl vara blond snart. Nej men det är nog ingen risk för blond vill jag verkligen inte vara. Låter nog detta lägga sig lite nu innan jag slingar igen fast med någon snygg brun färg. Tack Evelina för hjälpen :)

Såg att jag i inlägget innan hade skrivit att jag var lik mamma på den ena bilden. Glömde ta bort det för bilden där jag var lik mamma på inte passade sig i storlek där sen. Bara en liten notis sådär!

Imorgon blir det att inte sova hela dagen sen ut och rida innan körlketion på Tisdag väntar!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0