18

Ligger i sängen och kan inte sluta fundera över vad jag ska packa med mig till Kalmar imorgon. Lite smått bitter med eftersom mina pengar inte kommit in på kontot så har inte en aning om hur jag ska lösa detta! Sparkonto??!

Idag var jag uppstigen redan vid åtta för att invänta hovis som skulle fixa skor på Blini. Kan ju inte påstå att hon är nån ängel när det gäller det. Men efter mycket om och men så satt skorna där de skulle. Helt okey för att vara första gången!

Varit hos G hela kvällen och snackat skit och kollat på kungarna av tylösand. Har svårt att sätta fingret på varför jag gillar programmet. I början tänkte jag mest stackars männsikor som skämmer ut sig för hela svenska folket, men nuu kan jag inte låta bli att sitta och skratta hela tiden då dom faktiskt är ganska roliga emellanåt.
Kan ju göra min lilla uppfattning av folket

Nemo: Lösaktig, kan säga att det spelar ingen roll hur charmig en sån kille hade vatt inte en chans att jag hade gått med en sån hem! Vill inte vara där resten av sverige (världen?) också har varit. Lite högre krav sådär;P
Jockiboi: Gillade han inte alls först men efter att ha börjat läsa hans blogg kan jag inte låta bli att tycka han är ganska skön. Lite små söt kan jag erkänna att jag tycker han är med.
James: Den redigaste av dem som är där? Verkar ha mest innanför pannbenet om man gemför med resten. Plus att han hade jag inte tackat nej till en kväll med ;)
Erika: Bitch eller nått. Extremt tråkig att bara titta på, alla andra tjejer är ju ganska söta med henne vet jag inte redigt varför dem har med. Störande objekt antagligen.
Emelie: Ser ganska söt ut. Men misstänker att hon nog är lite småkorkad iaf :P

Orkade inte med resten. De tjejerna som är kvar tycker jag nog bäst om. Verkar till det stora hela normala och riktigt sköna.

Nehe nu blir det att sova så jag kommer upp imorgon för då åker jag till Märthis ;D

Take Care

Kommentarer
Postat av: Märtha

Igen, Elina..? Gemför...? Allvarligt?... ;)

2010-09-30 @ 11:56:39
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0