2

Har verkligen inte varit aktiv här på länge! Skärpning! Eller det är ju ingen ide att säga skärpning för jag lyssnar aldrig på mig själv när det gäller sånt iaf!

Ja för att göra en summering av allt som har hänt så kan vi väl börja med resan till Stockholm och inte minst Taio Cruz! Fick nått infall från Märtha som snokat reda på att han skulle komma om att vi minsan var tvungna att ta oss upp dit för att se våran man. Blev lite stressigt dagarna innan då vi inte riktigt visste vem som skulle köra upp oss. Jag hade precis börjat planera för att ta en trehjuling upp när Danne i sista minuten kunde köra oss!
Lyckades få plats längst fram och när han kom ut på scen var det inte långt från tårarna kan jag lova!

Varit RixFm med i Kalmar. Jätte roliga dagar fullt med fest! Nu inväntar jag haloween som naturligtvis kommer firas med Märtha. Detta året kör vi nog på utklädnad med. Polis eller vampyr står högst upp på listan! Hade först en tanke på att klä mig jätta fullt typ bonde eller nått men nja det får vi se hur det blir :P

Blev visst ett ganska konstigt inlägg detta men mobieln ringer i ett och mamma ropar om hjälp med att rensa land så får lyfta äässeet och gå ut och hjälpa till ;P

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0