3

Fy satiken vad utgifter det har varit denna månad, min plånbok ligger på noll! Eller inte riktigt men det är nära! Betalt högskoleprovet, körlektioner, restskatt, hovis och nu gymkortet. Det svider lite kan jag erkänna.

I Lördags blev det lite vin med tjejerna, mycket trevligt. Igår Zumba och ridning sen G på kvällen.
Sitter och förbereder mig mentalt på att orka gå ut till stallet nu för att fixa hästarna och dra mig ut på en tur. Lukas är prio 1 idag så får se om jag rider Blini med. Ida skulle nog med men får se hur det blir med den saken.-

Ikväll blir det som vanligt häng med tjejerna. Måste hinna med att plugga lite teori med för nu jävlar ska jag ha körkortet ;)

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0