6

Vaken och uppstigen redan vid halv elva idag! Inte dåligt för att vara mig. Tyvärr var det ju ett jakligt trist väder ute med en massa regn och rusk. Får nog vara så vänliga och palla röven ut till stallet för att börja fixa för installning snart.

Igår blev det lite motion av båda pållarna. De fick turas om att vara lösa. Blini tyckte nog detta var skoj då hon bara har fått gå med mig på ryggen den sensate tiden. På hemvägen fick jag ett ryck att testa hurvida hon egentligen lyssnar på mig. Så mitt ibland blåbär och lingon hoppade jag upp i endast grimma och grimskaft. Och hon lyssnade perfekt! Tränade på vikthjälper och hon fattde på en gång :) Min underbara pålla!

Blev såklart G en sväng med. Fixade en tidning som jag och märtha har ett uppdrag med. Så bli inte förvånade om vi hamnar på första sidan i expressen ;) Elaka männsikor föder elaka barn!

Nu ska jag nog ta och ringa min Compis och se vad hon sysslar med, redan snokat på hennes blogg och sett att hon är vaken och redo för en diskussion. Louis Wargjeman-du ska inte få det lätt! ;) Mohaha


Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0