8

Äntligen har jag varit uppe hos pappa och fixat med bilderna på min data så han kan installera om den! Kommer bli underbart att få tillbaka den :) Man kan tydligen inte installera det nya windows utan att datan kommer upptäcka att det är fejk så nu går jag tillbaka till det gamla.

Sitter med Ewe och G men ska strax dra mig hem för Snuse (Tyson, pappas, mammas, ploppan, musse, ja listan kan göras lång) är nog trött och vill komma hem till sängen. Hos mig får han sova hur mycket han vill i sängen utan tjaffs ;)

Imorgon blir det riding och övningsköra lite på det med. Blev ingen Zumba för det var visst redan fullbokat så kör på arobicsen ist :) Har en känsla av att det kommer bli ganska tufft. Ska hinna med att kolla upp Coren då jag är grymt sugen på att!

Annars är det lugnt, lite för lugnt. Inväntar nästa månad då det blir MÄRTHA igen :D Kan nog inte få nog av den damen!

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0