9

Snacka om att jag är trött idag! Trodde Snuse (Tyson) skulle sova lika lugnt och fint som han brukar hemma hos "pappa" men nej, där trodde jag väldigt fel. Känns inte som att jag har sovit alls på hela natten. Han har gnällt, grävt, hoppat upp och ner ur sängen hela natten. Fick masa mig upp vid klockan nio idag för att släppa ut honom. Tillbaka i sängen tänkte jag att nu vill han nog sova men icke!

Blir nog att krypa i säng tidigt ikväll så att både han och jag hinner somna relativt tidigt för imorgon är det dags för körning igen. Var ute en sväng med mamma och övade på lite allt möjligt. Kan ärligt erkänna att jag har svårt att se mig med ett körkort i handen. Jag är ju typ nervsjuk i trafiken. Så vimmerby, håll er inomhus imorgon ;)

Känner mig för övrigt lite depp. Tror det beror på det heltrista vädret. Hoppas på bättre imorgon.

Nu blir det att kolla lite mer på Tv och deras babbel om politik. Fy fan vilka idioter det finns, men SD tar nog priset. Ett skott i huvudet på dem? De hör väl inte till de mest framhävda partierna men jag hatar dem iaf. In med fler utlänningar och ut med SD:are ;)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0