Anonyma klubben

Kom även på en kul grej som hände på tåget igår. Skulle betala min biljett då konduktören (eller vad det nu heter) frågade om jag hade en femma i växel vilket jag tyvärr inte hade. Då säger damen som sitter i sättet jämte att hon har en femma jag kan ta. Tackar så mycket och förbereder mig på att glida in i musikens värld då hon frågar mig: Vet du vad anonyma klubben är?
Nu jäklar är detta en sektmedlem eller någon som vill ha med mig till en mörk källare i stockholm hann jag tänka innan hon förklarade att hon sett ett program på tv som kallade sig för detta.
Det hela handlar alltså om att du när du står och beställer tex kaffe betalar för två och säger till expediten att nästa person som kommer in och ber om en kaffe får denna gratis från nån som är anonym! Lite gulligt måste jag faktiskt säga att jag tycket det var :)
Lätt att jag ska testa det nästa gång jag beställer kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0