Att det ska va så svårt att vara 20 år!

God kväll mina vänner!

Sitter i köket hemma hos Märtha och kolla på film och slurplar te. Blev att jag fick stanna här tills imorgon med, det klagar jag inte över! Denna gången har vi varit väldigt lugna och hållt oss i skinnet. Ingen shopping, ingen alcohol eller fest över huvudtaget. Inte illa alls! Får ta igen det extra nästa gång jag kommer ner.


Åkte in till Kalmar för att gå på den där informationen på arbetsförmedlingen runt tolv. Packat med folk vill jag lova så fick vänta 20 minuter innan det var våran tur. Tyvärr var det väldigt kortfattat och inga intervjuver hölls på plats då tiden helt enkelt inte räckte till.




Blev så klart en mellanlandning för kaffe innan vi begav oss hem igen.
Var hos Elin och Hampus en sväng med oh körde lite risk. Trevligt! :)


Blir nog snart att hoppa ner i sängarna. Har en känsla av att denna natten kankse inte blir så lugn då Märtha tyvärr har utlovat en hel del jävelskap, får sova med ena ögat öppet ;)


Det sprider sig, sa käringen som sket i fläkten.
Lägg dig inte i, sa han som sket i sängen.
Det jämnar ut sig, sa käringen som sket i sadeln.
Det löser sig, sa käringen som sket i poolen.

Haha lite dålig humor så här innan kvällningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0