Back on track!

Ingen ide att ens ursäkta den extremt dåliga uppdateringen.. Har varit iväg hos Märtha så det får vara den självklara ursäkten.
Åkte ner i Torsdags för att kolla lite rea på stan, fick med mig en tröja, nyårsklänning och lite smycken. Hade även premiärtur inne på systemet också :P

Hade  inte planerat nån direkt fest denna dag men såklart var vi ju tvugna att provsmaka lite av inköpen så det inte var nått fel på att ;)


Nyåret började väldigt nyktert för våran del då det strulade lite med hur fasen vi skulle ta oss till bussen, men inte hänger vi läpp för det, vi kör förfest i bilen! Haha Bussresan kan även benämnas som den värsta i mitt liv! Har aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv! Funderade starkt på hur länge det egentligen tar innan en männsika spricker eller pissar ner sig? Panik tryckte på stopp vid Sandra i Kalmar för att rusa bakom första bästa snöhög och lätta på trycket. Blev en ganska lång marsch in till stationen men det var det väl värt. Mötte upp Joel och co som bjöd på champange :) Inte illa alls!





Drog vidare till Palace för att skaka rumpan lite, mycket trevlig kväll måste jag säga!
Testade även på drinken Cosmopolitan och det var inget jag rekommenderar, som sprit med lime och lite hallonsoda i! Usch!



Kom slutligen hem runt fyra för att stupa i sängarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0