Dirty

Hemkommen och nerkrupen i sängen, ligger och skakar i fosterställning av abstinensen efter Märtha! Fy att det ens är lagligt att det får vara såhär drygt att komma hem?
Aja får hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen, och denna gången med alcohol inblandat hoppas jag ;)
Snart sova med tror jag ganska trött efter sista natten nu innan jag åkte hem då fru jävelskap hade laddat redigt!
Men som den smarta människa jag är genomskådade jag i princip alla hennes ideer, eller egentligen inte det föll sig mest så att jag undanslapp dom med lite tur. Först trodde hon att jag skulle gå in i en bit plastfolie som hon hängt upp i dörren, visst inte riktigt färdigt men kom igen, ser jag blind ut eller? Haha
Sen när jag skulle borsta gaddarna trillade det ut 20 liter klumpig gegga och då fattade jag ju att hon hade tryckt i nått snuskens i tandkrämen med.
Trodde att allt var över men icke, insmörjt handtag resulterade i nersölad hand, vattenglas resulterade i drunknad hörselggång. Sen att jag överdrev liiite över vattnet i örat hörde inte till storyn ;)
Överlevde iaf natten efter om och men, gjorde även en insats genom att  trycka ut 20 kilo hudkräm på hennes kudde, tyvärr hann hon ju se det vilket slutade med att vi båda hade salva överallt!
Men hämnden är ljuv, nästa gång blir det krig! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0