HEY BABY

Hejsan!

Precis kommit ut ur duschen efter ett svettigt återbesök på Zumban. Helt nya danser så var inte det lättaste att hänga med på allt vill jag lova! Imorgon ser det ut som att det blir core för förtsa gången, hoppas på att det är något som passar så man kan fortsätta med det :)



Varit i Västervik med på det absolut mest meningslösa mötet av idioterna hittills! Visst jag är arbetslös, men inte dum i huvudet! Kom dit i god tro om att vi säkert skulle ha massa genomgångar om hur man skriver cv osv (som om jag inte redan gjort det?!) och vad får jag göra? Sitta vid en data och kolla jobb på platsbanken! Nej för det kan jag ju inte göra hemma lika bra eller? Jag undrar verkligen hur de där männsikorna tänker, har de ens en utbildning för sitt jobb? Var är deras handlingskraft och motivationsgivande? Uppenbarligen inte där den borde vara! Nej imorgon blir det ett trevligt samtal till arbetsförmedlingen där jag ska förklara att det är mina öron det är fel på inte huvudet!
Nog om detta är redan sur så det räcker!


Take Care


Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0