man ska inte säga hej förens man är över ån!

Hejsan!
Sitter och tar en kopp kaffe innan jag ska ut och gå en runda med mamma. Tänkte dra med pållarna ut med först men är fortfarande isgata så får hoppa det. Vill inte ha några brutna ben på dem! Hur gör ni hästmänniskor egentligen om ni då inte har ridhus på vintern? Får extremt dåligt samvete att bara låta dem gå i hagen hela dagen :s


För att släppa en liten halvstor bomb så kommer jag inom en snar framtid att bosätta mig hos Märtha i en månad framöver :) :) Om allt går vidare på rätt spår så kommer jag även att bo permanent i Nybro framöver!
Får hoppas att vi står ut med varann under en månadstid bara, kanske slutar med att vi startar världens gräl? :o Nej men jag tror det kommer bli super & denna sommar kan jag inte annat än att lääängta efter!
Nehe nu ville mamma gå, hörs senare!


Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0