No love lost, no love found.

Hejsan!

Varit i Hultsfred sen igår när jag lämnade Märtha. Riktigt nice att få sova ut ordentligt faktiskt, händer ju inte alltför ofta med tanke på hästarna. Kom hem för en stund sen efter att ha varit hos G och kollat film. The experiment tror jag den hette. Kan nog rekommendera den då den var över mina förväntningar. Gillar filmer som återspeglar männskligt beteende.



Imorgon bär det av mot v-vik igen för ännu ett otroligt meningslöst möte. Kan inte säga det för mycket: Jag hatar arbetsförmedlingen och kommer vara överklycklig den dagen jag slipper dom! Om det inte hade varit för att jag var arbetslös hade de med varit det!

Nu ringde visst Märtha så får snacka lite med henne innan det är dags för sängen.

Take Care! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0