No Love

Morsning!

Efter en helg som gick alldelses för fort så har Märtha åkt hem igen =/ Fattar inte hur hela min vardag kan bli tusen gånger roligare när hon är här och sen sjunka till max när hon åker. Men inom en snar framid hoppas jag på att snarare vilja åka ifrån henne ;)


Varit en del med Ewe och Sarah hos Gunte med, lite dricka och kortspel på det också. Spelade bluffstopp och nej jag är inte dålig förlorare men ibland kan jag inte låta bli att sura ihop när det enbart går åt skogen! Varför fick inte jag egenskapen att kunna ljuga utan att blinka?

Fifflat lite på designen med, inte 100%tig men får fixa vidare tills jag hittar ett resultat jag är nöjd med. Hörde att detta visst lät som att det var jag som gjort den?, nej nej mina vänner, det där med koder och skit överlämnade jag helt till Märtha. Satt enbart bredvis och låtsades som att jag fattade ;)


tyvärr blir det varken bilder eller annat skoj ikväll då detta inte är min data, men imorgon återkommer jag med lite roligare inlägg :)


And love is evol, spell it backwards I'll show ya..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0