Powerstick

Landade för en stund sen hemma hos g för lite kaffe efter kvällens träningspass. Blev powerstick denna gången, inte jätte roligt/ansträngande men värt att göra om nån gång iaf ;) Annars kommer vi nog hålla oss till zumban, coren och steppen.
Hoppas jag verkligen håller igång detta med träningen nu då man verkligen känner skillnad!

Imorgon åker jag äntligen till Märtha igen, saknat henne som aldrig förr! Verkligen varit skitråkigt här hemma sen hon drog sist. Det tråkiga denna gången är väl att jag har noll ekonomi så ingen utekväll och inget shoppande =/
Men huvudsaken är att jag träffar henne :)
På Onsdagen ska vi ju på arbetsföreläsning/intervju i Kalmar. Hoppas detta kan gå vägen!


Dags att dra hem nu om jag ska komma upp imorgon!


Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0