Snön ligger vit på taken..

Snöat som fasen hela dagen, hade i ett litet stilla ögonblick hoppats att det kankse räckte nu och att solen skulle komme tillbaka med 30 graders värme, men icke.. Får vara glad om jag ens tar mig ut från skogen med bilen på några dar. (Både för att det är mycket snö och för att jag är för lat för att skotta fram den)

Var hos G en sväng och kollade filmen Inception. Har ju redan sett den på bio för länge sen med Märtha men är man lite seg u huvudet som jag måste man kolla på den fler gånger och se om man verkligen fattade ;)


Var även ute och red en sväng på Blini med Lukas i slätåg. Pigga som attans var de bägga två så la mest energi på att få Blini att hitta tempot och pulsa i snön. Lite travarbete blev det med. Hon är ju inte i någon vidare kondis nu så vill inte köra på för mycket.




Inte skrivit nått citat på länge men fick detta av min fina vän :)

"Oavsett hur många vägar du gått, hur många svängar du gjort och hur vilsen du är. Så kommer du alltid minnas varifrån du startade!"


Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0