Some day

Steg inte upp för ens ett idag typ, riktigt skönt att sova ut efter gårdagen kan jag lova. Hämtade upp Ewe vid två från stationen för att stanna till hos g för lite kaffe innan det var dags att dra hem till hästarna.
Trist nu när det är snorhalt på vägarna och en jäkla skare i hagarna så det inte finns nån stanns att rida eller liknande.



Hoppas på att lyckas somna i tid ikväll så jag orkar upp i morgon och utan problem kan dra på mig mitt jag-bländar-alla- leende ;)
Jag vill verkligen detta och hoppas till hundra att det kommer gå som jag vill! Men som sagt var nog ingen ide att hoppas för mycket!


Fått asont i ryggen igen med, haft det i typ fyra dagar nu och verkar inte bli bättre :/ Dags för ett besök hos läkarn igen kankse?



Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0