Spacebound

God förmiddag!

Varit nyttig och gått ut och gått med mamma i snöstormen. Inte illa för att vara mig som gärna är så lat det bara går att vara ;P Sitter för stunden och dricker lite kaffe innan det blir att sticka ut till stallet för att ta mig an pållarnas boxar.

Fick även att roligt besked igår, Märtha kommer och våldgästar mig här ute i skogen imorgon :D Helt plötsligt var allt inte så jobbigt längre :) Får hoppas pappa kommer och skottar vägen bara för annars vet i fasen om jag vågar köra ut härifrån! Haha.





Kommentarer
Postat av: Märtha

Oj vad var det där för bild? Hehe.. Ser ut som KM :) Men jag undrar vad jag hade för tröja..



Ja imorgon kommer jag! :) Vågar inte säga vilken tid dock. För med lite tur så kommer ju Kim och fixar med min baslåda, och jag lovade att hjälpa till :) Men de löser sig alltid! <3

2011-01-06 @ 15:41:49
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0