Supernova

Sitter och kollar lite på tv med Ewe för tillfället men ska strax dra hem. Pappa kom och skottade våran väg förut så chansade på att ta bilen en testomgång. Gick bra utan några vallkörningar :)

In till stan imorgon för att snacka med nån nisse runt Arbf. Totalt meningslöst om ni frågar mig men tydligen vääldigt viktigt för de där männsikorna. Om han frågar vad jag vill bli/jobba med imorgon så svär jag på att jag ska säga att jag vill bli som han! Jätte soft jobb, bara sitta och tjata på ungdomar att de ska skaffa jobb. Det behövs ju inte ens en utbildning för!

Tänkta slänga in lite gamla bilder strax, alltid kul att snoka på vad andra har för kul ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0